Tura MTB - Cheile Sohodolului

Sambata, 20 octombrie 2012. Orele 7:00. Cu noapte-n cap montam bicicletele pe masina si ne pregatim de drum. Plecam la 7:30. Plecam spre Centura Bucuresti pentru a ne indrepta spre A1, catre Pitesti. Destinatia noastra este satul Runcu, judetul Gorj.

De la un coleg de serviciu am aflat despre Cheile Sohodolului aflate in apropiere de Targu Jiu, la doar 2 km de satul Runcu. Asa ca am decis sa luam bicicletele si sa le vizitam la sfarsit de saptamana. Drumul a fost liber, dar lung. De acasa, pana in satul Runcu am facut 5 ore.

Ne-am cazat la pensiunea "Casa din Padure", o destinatie absolut senzationala. Conditii excelente, o camera mare si curata, personalul extrem de amabil si un patron care se implica cu tot sufletul pentru buna dispozitie a clientului. Iar despre mancare, numai de bine. Cand am ajuns, lihniti de foame fiind, am fost serviti cu o ciorba de aripi de curcan grozava si un pastrav cu mamaliguta de te lingeai pe degete si nu alta.

Seara, s-a facut un berbecut la protap, nu mai putin de 7 ore a fost invartit berbecutul deasupra focului. La desert...papanasi de casa cu dulceata de afine!! De vis!

In pensiune, in aceeasi perioada a avut loc si un team building al unei firme din Craiova, acestia cantand pana tarziu in noapte. In schimb, camerele sunt retrase, si chiar daca ne-am retras mai devreme, o liniste perfecta ne-a sustinut somnul.

Dimineata, ne-am trezit la 9:30 si am mers la micul dejun care se poate lua intre orele 8:00 si 13:00. Un mic dejun de vis, nicaieri nu am mai fost astfel rasfatat. Stil bufet, branza de oaie, muschi file facut chiar in pensiune, zacusca, rosii, castraveti, gogosari, slaninuta, la alegere oua ochiuri sau omleta si la desert clatite cu dulceata de prune sau miere.

A fost o noapte de exceptie la "Casa din padure" si tin sa-i multumesc domnului Clement pentru amabilitatea de care a dat dovada. Cu siguranta de vom intoarce cat de curand, dar pentru un sejur mult mai lung, intr-un mic colt de paradis.

Buuunn...Revenind la traseul de bicicleta. Sambata, la ora 16:00 am plecat spre Cheile Sohodolului pe bicicleta. Traseul este extrem de accesibil, o urcare usoara si un peisaj foarte frumos. Am urcat 10km si apoi am decis sa ne intoarcem pentru ca se innopta deja.

Vom reveni cat de curand!

Duminica ne-am oprit in Targu Jiu pentru o vizita in Parcul Municipal pentru a vedea operele lui Brancusi: Masa Tacerii, Aleea Scaunelor, Poarta Sarutului. De asemenea am trecut sa vedem si Coloana Infinitului.